Semester och löpning

Det är helt underbart väder, vilken härlig sommar vi har.

Igår blev det utflykt igen. Vi åkte badring efter båt, badade och grillade med vänner. Det var så fint och lyckat.
Till barnens jubel kom det två hästar på besök som de fick rida på.
Även jag fick ta en galopp på en äng. Så härligt!!

Idag sprang jag Stadsloppet för första gången. En mil! Min första mil!
Det var både roligare och jobbigare än jag trodde men jag kämpade på med både håll och lite kramp i vaden. Ja jösses, det här var riktigt kul :)
Tack alla för det stöd jag fått och alla tips ni gett :)
Det blir nog fler lopp framöver.

Nu vilar vi ut i soffan efter att ha nattat alla barn. Våra barn har nämligen kompisar som sover över idag.
Så mysigt att höra deras småprat innan de sagt godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0