Apigt, app-it det här med iPhone

Jag älskar och ogillar min iPhone.

Den är så bra men tar sån tid.

Skulle inte klara mig utan den men önskar att jag gjorde det.

Vill gå emot strömmen men har blivit beroende.

Har tillgång till så mycket bra och onödigt.

Kommer aldrig i säng på kvällen.
Får kramp i armarna innan jag har satt ringklockan på alarm och tittat till mina måste-appar.

Varför?
Bra fråga!
Men jag gillar min iPhone.
Jag gillar mina appar.
Tyvärr fastnar man väldigt fort och jag känner hur klockan tickar iväg.
Måste sova.
Nu.
Snart vaknar lilla pyret här intill och då måste jag ha somnat innan..

Aj då.
Försent..

:)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: maja

hmm förstår vad du menar om jag säger så hihi

2013-03-24 @ 19:14:29
URL: http://keeponwalking72.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0