Vi firar namnsdag

Lillkillen hade namnsdag och vet ni vad?
Vi fick bakat en liten smarrig tårta till allas förtjusning.
Han hjälpte till hela vägen igenom men sen när den väl skulle smakas så tog han en sked och sa: åh vad god den var! Sen sa han att han var mätt och tackade för sig. Ja han är go han. Inget större sötsug där inte.

Nu myser lillstumpan och mormor som kommit på besök till Lets Dance.
Jag målar naglarna i en färg som jag aldrig trodde jag skulle köpa men oj så nöjd jag blev :)

Tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: Ingela Mobjer

Grattis på namnsdagen en dag i efterskott ! Tårtan såg ju verkligen smarrig ut ! Förmodar att den gick åt ändå ?:)

2013-05-03 @ 09:26:48
Postat av: Vickan

Grattis gudmors favvo!:)

2013-05-03 @ 22:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0