Girls Night Out

Ibland behöver man ladda batterierna. Få lite ny energi. 
Det har verkligen jag fått de här dagarna. 
Jag drog upp till systrar och svägerskor, alldeles själv. 
Lite konstigt i början men sen kändes det också väldigt lyxigt. 
Vi åt och myste långt in på natten.. Ja för min del i kändes det som det alla fall haha men sen sov jag som en prinsessa :) 


Vaknade med härliga dofter från ett dukat frukostbord. Blev ordentligt bortskämd hos syster. 
Vi tog en shoppingrunda och fika på stan. 



Innan avfärd hem igen blev jag bjuden på en himmelsk kantarellpaj! Tack för att ni övertalade mig att stanna lite till ;) 
När gör vi om det här igen? 




Kommentarer
Postat av: Åsa NK

Så lyckat det blev med vår tjejkväll!!
Vi är så glada att vi fick låna våran Ida och skämma bort henne lite!!! Det gör vi gärna igen <3 kramar i massor

2013-11-24 @ 09:35:31
Postat av: johanna

<3 <3 <3

2013-11-24 @ 11:23:33
Postat av: Frida

Tusen tack för att du kom! <3<3 åh så mysigt på shoppingrundan med!

2013-11-24 @ 18:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0