Glada badbarn och brända bröd

Lite blandad kompott så att säga. 

Jag vågade mig iväg till Klitterbadet idag med alla tre barnen. Hur då? Jo med sällskap såklart! Tack V för all hjälp! Hade liksom inte rätt ut det själv ;) 
Vi var nog tröttare än barnen efteråt haha. 
Lilltjejen var som en liten fisk i vattnet tills hon tröttnade och då var inget roligt. Då var det skönt med två händer till. (Syster Å, känner du igen baddräkten? Den köpte du till Smulan när hon föddes :) det var lite kul att plocka fram den nu) 
Smulan och Lilleman lekte i två timmar i vattnet. Sen kände vi att det räckte. Kände dom det? Nej. De hade hur mycket energi kvar som helst. Det var riktigt mysigt och roligt även om det krävdes full koncentration från oss hela tiden. 

Det var skönt att komma hem sen för att inta soffläge... Nej inte det heller. Jag satte på en tvätt och bakade knäckebröd istället. 
Fast det ser ni hur det gick med det. Jag blir så trött ibland. Varför försöker jag ens?!.. 

Ja ja, det kan ju bara bli bättre nu :) 



 

Kommentarer
Postat av: Syster Åsa

Jajamensan känner allt igen den, vad roligt att du kan använda den igen :) Ser så mysigt ut....
Häftigt med knäckebak, kan ju bara bli bättre nästa gång. Köpte knäckebröd hos Sivans ost dem va svindyra.... ge inte upp KRAM

2013-10-10 @ 07:08:22
Postat av: Vickan

Haha vilka snygga knäckebröd, får man smaka?;)
Jag somnade i soffan igår.... ;) tack för en härlig eftermiddag!!:)

Svar: Självklart får du smaka :) men jag skulle nog avvakta till nästa omgång.. Lite mindre brända då förhoppningsvis ;)
Ida

2013-10-10 @ 17:05:14
Postat av: Ingela Mobjer

Jag kan riktigt känna hur " mosiga " ni var efteråt :) Men baka knäckebröd sen .... 😖

2013-10-10 @ 20:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0